praktijkbeleid

U verwacht terecht een goed niveau van de wijze waarop u wordt behandeld.

Daarentegen zien wij ook graag van uw kant op bepaalde vlakken medewerking.  Het lijkt zo logisch maar toch willen wij graag dit nog even benadrukken.

Afspraken minstens 24 uur van te voren , met geldige reden, afzeggen.

Als er vanuit onze kant wordt aangegeven dat een bepaalde behandeling nodig is, kunt u natuurlijk vragen stellen  en deze zullen we altijd beantwoorden.

Dit betekent ook in geval van een verwijzing; hetzij kaakchirurg, mondhygiëniste, parodontoloog of een andere specialist. Het is niet altijd leuk om te vernemen maar wij doen dit in uw belang.  Ook om problemen welke mogelijk op dat moment niet duidelijk aanwezig zijn maar er wel aan zitten te komen. Uitstel betekent toch vaak afstel en daarbij is niemand gebaat.

Periodieke controle minstens 1 keer per jaar. Wij handhaven het principe dat wij oproepkaartjes op verzoek versturen maar als iemand 2 jaar niet is geweest , zijn wij helaas genoodzaakt om deze patiënt(e) uit te schrijven.

Het lijkt wel streng maar is puur bedoeld om de behandeling goed en regelmatig te laten verlopen.